loading...
ZED MUSIC ONE
ساجد درخشانی پور بازدید : 15 سه شنبه 15 بهمن 1392 نظرات (0)
فول آلبوم رضا شیری

متن آهنگ ته قصه ما تلخه

ته قصه ما تلخه

دوست دارم ولی میری

آخه این رفتنت اجباره ازم چشماتو میگیری

با اینکه از همه دنیا بدون دیگه سرم من

دلم میخواد دم رفتن بخندی تا نبینم من

دارم این حرفارو میگم خودم اشکام سرازیره

بگو راحت میری بی من بگو گریت نمیگیره

به این تقدیر بی انصاف تو رو با گریه پس دادم

تو خوشبخت شی همین خوبه میسوزم اما دل شادم

ته قصه ما تلخه ……….

آهنگ با کیفیت mp3 128

.................

دانلود آهنگ جدید و شنیدنی رضا شیری به نام تو داری لبخند میزنی

سبک آهنگ پاپ / موضوع آهنگ تو داری لبخند میزنی احساسی و عاشقانه

آهنگ با کیفیت – MP3 128

......................

دانلود فول آلبوم رضا شیری

بیوگرافی رضا شیری را هم برای شما طرفداران عزیز قرار دادیم.

منتظر سری دوم فول آلبوم رضا شیری از سایت ما باشید.

فول آلبوم رضا شیری

بیوگرافی رضا شیری

متاسفانه بیوگرافی لازم از خواننده عزیزمان رضا شیری پیدا نشد از شما بازدیدکننده گرامی خواهشمندیم در صورت داشتن اطلاعات لازم از زندگینامه رضا شیری در بخش نظرات سایت اعلام نمایید تا در اینجا قرار دهیم.

دانلود تک تک آهنگ های رضا شیری با لینک مستقیم

دانلود آهنگ رضا شیری به نام کاش میموند

دانلود آهنگ رضا شیری به نام بزن زیر گریه

دانلود آهنگ رضا شیری به نام منو ببخش

دانلود آهنگ رضا شیری به نام چقدر دلتنگ دیدارم

دانلود آهنگ رضا شیری به نام خودتو برسون

دانلود آهنگ رضا شیری یه نام فراموشم کن برو

دانلود آهنگ رضا شیری به نام عاشقی یعنی همین

دانلود آهنگ رضا شیری به نام شنیدم حرفاتو

دانلود آهنگ رضا شیری به نام ته قصه ما تلخه

دانلود آهنگ رضا شیری به نام چرا غما میان

دانلود آهنگ رضا شیری به نام مجنون بی چون و چرا (مخصوص عزاداری و روز عاشورا)

دانلود آهنگ رضا شیری به نام فقط عشق فقط عشق

دانلود آهنگ رضا شیری به نام نمیفهمه حالم بده

دانلود آهنگ رضا شیری به نام دلهره

دانلود آهنگ رضا شیری به نام خواب

دانلود آهنگ رضا شیری به نام منو یادش نیست

دانلود آهنگ رضا شیری به نام از غمت دارم میمیرم

دانلود آهنگ رضا شیری به نام دیگه نمیخندم

برای قرار دادن دیگر آهنگ های رضا شیری فقط اسم آهنگ را از قسمت نظرات اعلام نمایید تا در سایت قرار دهیم.

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما کدام خواننده اهنگهای عاشقانه تری دارد؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 14
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 52
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2
  • بازدید ماه : 2
  • بازدید سال : 13
  • بازدید کلی : 547
  • کدهای اختصاصی